En i gänget

Äntligen!!!
Första gången jag tränar i USA!
Träningspasset var sjukt jobbigt, men känner mig lagom seg nu efteråt. Skulle ha sprungit 4 miles, men fick kramp i nacken efter 1,7 miles.
Så fick avbryta vilket var surt... Men kommer imorgon köra på igen och då förhoppningsvis hela vägen!
Lärde i alla fall känna en hel bunt nya människor, störtsköna personer!
Så länge man gör sitt bästa får man vara med i teamet så kommer bli riktigt kul!
Självklart är kameran med överallt, så jag fick några bilder från idag!
 

Kommentarer/Comments
Mamma säger:

whow! Hoppas att det känns bättre dag för dag med flåset. De säger att man blir piggare i hjärnan av att springa.. Nebraska ska ju vara platt så det är kanske inte så mycket stora uppförslut. Varför har du en abborre på tröjan?

Svar: Exakt!
Fast det finns fortfarande kullar så helt platt är det ju inte...
Tröjan fick jag i Texas, vi var i en jaktaffär där så köpte en souvenir!
Cecilia Höglund

2014-08-29 | 07:44:06
Mamma säger:

Glömde säga; Håkan är stört! Vann 3 Rockbjörnar igår; Bästa manliga artist, bästa konsert och bästa låt (med Veronica M.)Du kan läsa på aftonbladets hemsida. 14 björnar totalt genom tideran Ingen annan har lyckats med det!

Svar: Jag kollade på liveversionen från mobilen, så såg det...!
Superglad!
Cecilia Höglund

2014-08-29 | 11:19:49
Ylva säger:

Otroligt bra jobbat att börja springa . Nu kan du ju fortsätta att äta amerikanska kolhydrater utan att skämmas. Man behöver er ju mkt sådana som uppladdning inför lopp 😉

Svar: Haha, jamen precis! 👍
Cecilia Höglund

2014-08-29 | 11:53:26

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback