Rensat minneskort

Har idag haft träning även fast jag inte pluggar. Har även träning imorgon, dean så är jag klar med det för ett litet tag. 
Har idag även tagit och rensat en hel del album i mina minneskort. Fann bland annat dessa bilder från när jag var i Singapore/Thailand/Malaysia.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer/Comments
Agneta säger:

Cecilia. Fina bilder som alltid. Jag har inte sänt Dig paket eller brev eller kort men av hela mitt hjärta önskar jag Dig en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR och att Du får en fin tid med Din värdfamilj. Många julkramar från mig till Dig.

Svar: Tack så mycket Agneta!
Behöver du inte göra, tack så mycket för allt!
Önskar dig detsamma en riktigt god jul, ett gott nytt år och en trevlig tid med familjen!
Kram Agneta
Cecilia H

2014-12-23 | 09:21:30

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback