Något gammalt och något nytt

2 dagar kvar
Har idag packat alla kläder som jag ska ta med, vilket känns som en riktig lättnad då den delen nu är färdig.
Mina foton kom med posten idag. Så glad att de hann komma innan jag åker!

Var idag och kollade upp mina fötter då jag har haft benhinneinflammation ett antal gånger. Vill gärna inte råka ut för det fler gånger och absolut inte i USA. 
Det var inget fel med fotvalven vilket är bra. 
Benhinneinflammationerna kan bero på att jag går i för platta skor så köpte upphöjande sulor.  
Däremot fick jag veta att jag kan ha något fel på höften eller ryggen då jag gick hårdare på ena foten än andra    (förenklat sagt). Suck...
Hade för ungefär 3 månader sedan ryggskott och det kan ha ett samband. Tyvärr så hinner jag inte kolla upp det imorgon för har redan fullt upp.
Får jag ont i ryggen eller höften i USA så ska jag kolla upp det där annars gör jag det när jag kommer hem.



 
 

Kommentarer/Comments

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback