Black Friday


På morgonen/inatt så sov jag över hos Chey för vi ville starta shoppingen tidigt. Black Friday innebär att affärer har extrema rabatter. 
Vi gick upp vid 4.00 och Chelsea kom över en halvtimme senare.
Vi var i olika butiker som fanns i stan, och sjölv sä parade  jag 70 dollar i en affär. Även så sparade jag 30 dollar när jag köpte ett par uggs som jag behövde. Mycket nöjd över dagens köp!
Fick sedan skjuts hem så jag var hemma till 8. 
Jag och familjen skulle nämligen fira Thanksgiving med min värdmammas föräldrar+ bror med familj. 







 
Vissa är beroende av bacon... Fina därför bacon-tandkräm.  


Väldigt mycket folk...!

Kommentarer/Comments
Mamma säger:

Oh... Där skulle jag ha velat vara med..... Vad glad jag är för att du hittat ngt varmt till fossingarna! Nu ska pappa följa med på Konstfacks julmarknad. Sedan ska alla ljusstakar och stjärnor upp till 1a advent, din dopade och i år även pappas namnsdag. Kram o hoppas du kan ta sovmorgon ......

Svar: Jag köpte dig en present (som i redan har sätt) så var något ;)
Jag har även köpt tofflor så varm både inomhus och utomhus.
Kram <3
Cecilia H

2014-11-29 | 08:57:36
Agneta säger:

Cecilia. Himla tur att Du är morgonpigg så att Du klarar av att gå upp i ottan för shoping. Kram,

Svar: Tur det! Fast fyra var lite väl tidigt...
Cecilia H

2014-11-29 | 16:14:57
Mamma säger:

Dopade=dopdag , blev lite fel där....

Svar: Sånt händer...
Cecilia H

2014-11-29 | 23:05:50

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback