100 dagar i USA

Lyssnar på Håkan Hellström, herregud vad jag blir lycklig! 

Jag har inte glömt Håkis, inte alls, men när det kommer till att lyssna på svensk text när man är runt engelska hela tiden blir det felkoppling i hjärnan. Fast tog nu tiden att sitta på mitt rum (första gången på ungefär sisårdär två veckor) och stängt dörren för att bara stänga omvärlden.
 
Kommer dela upp veckan i smådelar, men kan ju börja diskutera dagen idag! 

Mår så bra just nu! 
Hade första musikaluppträdandet av Phantom of the opera. 
Folk var så glada och uppmuntrande. Alla var på toppenhumör!
Tar lite piller mot ryggen så jag kan dansa, och det fungerar. 
Hade iaf normal skoldag, och efter skolan så åkte jag hem till Miranda med Sam. Vi lockade håret vilket vi behövde göra för var en del av "kortymen" till Phantom'en. 
Efter det åkte vi till skolan igen och fick middag. Pizza-Hut hade donerat EXTREMT mycket pizza.
Blev till och med 15 kartonger fulla med pizzor över efter att alla stylister, regisörer, skådespelare, lärare, ljud + ljus-tekniker ätit. 
Blev sedan sminkad och satte på mig kostymen. Efter det pepp-talk och sedan var det dax! 
Gick mycket bra! 
Missade dock att gå in vid en kort scen, men får se till att jag hinner in imorgon istället!
Blev skjutsad hem av Abby och en annan som jag inte kommer ihåg namnat på (haha, uch vad hemsk jag känner mig nu....), men ska träffa de två på lördag. 
Imorgon, fredag ska jag sova över med Sam och Miranda efter musikalen, då ska vi kolla på skräckfilm!
Lördag efter musikalen ska jag med flera från musikalen gå och käka någonstans efter musikalen. 
 
 
 
 
 

Kommentarer/Comments
Agneta säger:

Cecilia. Vad roligt att uppförandet gick bra och att ni hade roligt, vad jag förstår. Lycka till med fortsättningen. Kram,

Svar: Tack Agneta!
Kram,
Cecilia H

2014-10-31 | 08:55:47

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback