Vi har våra dåliga dagar

Känns som jag är bland algerna på botten av iskall sjö. 
Har mått bättre om jag säger så men kan fortfarande röra mig så jag överlever!

Har i helgen haft ryggont som började förra veckan. Hoppades att det kanske bara var något tillfälligt men blev aningen värre då jag även började känna domningar och stickningar i benen. Gick därför till sportläkaren på skolan och hoppades att han kunde ge mig någon salva eller tips på hur jag kan bli bättre. Svaret jag fick var att jag borde åka till sjukan och röntga ryggen. 
Jag är inte döende men jag ska fixa en tid i veckan att kolla upp det. 

Åkte och spelade golf (sportläkaren sa att jag kunde träna) och skulle då bära golfbagen men utan att jag såg det så satt det ett bi/en geting på bagen. Råkade klämma den och blev själv stucken. Hade ingen is i närheten så fortsatte spela. 
Det var någon som påstod att det bara var en mygga för hade det varit ett bi eller geting skulle jag skrika och lagt mig ner på marken och böla.
Kan säga såhär. Hade en röd fläck som var stor som en 100g marabou-chokladkaka på kvällen, så tror inte att det var mygga...
 
Är inte förkyld och har inte feber, så är inte negativ. Inte idag iallafall. En annan dag kanske...



 
 

Kommentarer/Comments
Ylva säger:

Hoppad helgen blir positiv o inte så negativt som du haft. Kramisar

Svar: Tack!
Men jag lever så är okej! :)
Cecilia H

2014-10-03 | 22:36:22

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback