Skoltrött

Vad gjorde jag idag? 
Jo, jag var först och kollade på när varcity spelade tennis (top 12) i laget. Var där mer som support och tog slut efter sisådär tre timmar. Spelad under en paus med Carolina tennis en halvtimme för var rätt rastlös. 
Varför jag var rastlös var för att jag har inte något vidare stort intresse för att kolla på sporter. Det går under en timme att hålla fokus men sedan tar det slut. Så spelade en stund som sagt för skoj skulle med Carolina och återgick till tittandet igen. 

Efter alla matcher var slut så åkte jag och Zoe och fixade naglarna- känner mig jättenöjd med resultatet!

Kom sedan hem strax efter 8 på kvällen och småbrottades med Brody en stund och blev nersprutad med vatten. 
Somnade sedan in med slutscenen i Titanic som gick på TV. 
Tisdagar är rätt treliga! 




Kommentarer/Comments
Mamma säger:

Nyfikna mamma vill ju gärna se en bild på naglarna! Mina naglar ska jag inte fotografera för de är "i vila" dvs helt nerklippta o olackade.... Ovant men praktiskt vid trädgårdsarbete och när man ska få upp nålar från golvet.
Att sitta på läktaren och ge stöd till sitt team är väl en del i att tillhöra ett team.... Men efter 3 timmar blir det väl enahanda. Men ni får väl ha med mobil? På golftävlingen på Augusta förra veckan fick publiken varken ha med sig mobil eller kamera...

Svar: När vi i den "sämre" kategorin tävlade åkte de flesta som var i högre ranking hem, så egentligen skulle jag inte vilja kalla det särkilt mycket team, mer gruppindelat.
Ja vi får ha telefoner på läktaren och ta bilder så länge det inte stör en massa. Folk pratar under tiden (om det inte är en stor match) så inte så noggrant.
I golf vet jag att det är strikt, och detsamma i tennis och ridning, men beror som sagt på hur viktiga personerna är som tävlar och hur viktig tävlingarna är skulle jag säga.

(Nu är även en bild uppe). Jag har inte fake naglar på utan min längd räckte som den var tyckte jag.
Cecilia H

2015-04-16 | 07:44:53
Ylva säger:

Jag vill också se bild

Svar: Fixat✔️
Cecilia H

2015-04-16 | 08:21:41
Agneta säger:

Den som ändå hade sådana naglar. Kram,

Svar: Tackar!
Kram,
Cecilia H

2015-04-16 | 19:46:13

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback