Avslutning på veckan

Torsdag. 
Frukost med Kati på starbucks. Thumbs up for that!
Dagen rullade på med en pressentation som jag fick A+ på, och stenhård tennisträning på 45 min. Snackade med tre vänner på skype på en och samma gång i två timmar- naaaajs. 
 
Fredag. 
Bästa med skolan för dagen var sista lektionen där vi spelade kort. Jag vann alla tre gånger i rad över 6 pers, och min vän Reagan kom sist alla tre gånger. Med andra ord, var riktgit roligt spel (inte för att jag vann, men skadar ju faktiskt inte).
Sedan tennisträning, och gick rätt bra! 
Är jättekul med tennis. Uppskattar mycket mer det här än hemma. Jag spelar mer seriöst, blir mer tävlingsinriktat, och jag därför känner att jag uttväcklas. Det trista är att jag bara har träning varannan dag, så det känns ju surt. 
På kvällen så umgicks jag med Haily och Kati. Vi stack till Sonic, som ser ut som Flos restaurang i filmen bilar. Sonic är typ ett drive-in ställe där man parkerar bilen och de där tar emot order. 
Gick efter Sonic på bio. Blev filmen Home. RIktigt gullig film som sattes fint på en fredagkväll. 
Lämnade av Hailey och fick sedan skjuts hem av Kati med radion på hög volym.

Dets som hände igår, nu är det midnatt och ska sova.  
 
 

Kommentarer/Comments

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback