Dockor och Barbies har jag aldrig förstått mig på

 
På en filt med Allison och "leker" med hennes dockor och Barbies. 
Själv har jag aldrig varit prinsessig och varit för glitter, rosa, puffigt och uppklädd i enorm klänning. 
Men har fått uppleva 10 månader med en motsats till mig själv vilket har varit rikitigt intressant och nöjesfullt. 
Vet inte hur jag ska tacka mina värdföräldrar för den här tiden, är så tacksam för att de öppnat sin fmilj för mig. ♥

Kommentarer/Comments
Mamma säger:

Tack för härliga bilder...nyfiken på As Barbies... Vi kanske ska ta med en klänning till en av dem...

2015-04-28 | 09:30:43
Agneta säger:

C, då kanske Du kommer hem i en rosa tyllskapelse och chockar Din omgivning här hemma. Kram,

2015-04-28 | 09:47:36
Mamma säger:

Lyckas inte få kommentarsfältet i ditt senaste inlägget om mat. Bjud dem på det du gillar och tror dig kunna lyckas med. Italienskt är helt OK. Det är ju i varje fall Europa. Du kan nog lyckas med vad som helst om du bara tänker igenom innan vad du behöver och gör allt i rätt ordning så alla delar blir klara samtidigt. Att läsa innantill i recept är inte någon dum idé. På tv finns hundra mattips så på TV4 har de tips i mittkok.se. Sen ska det inte bli för rörigt och slabbbigt i köket..... Good luck det kommer att smaka jättegott.... Glöm inte fotografera efteråt När du bjudit till bords.

Svar: Ska jag göra. Blev inget av maten för de kände sig sjuka, men kommer bli nästa vecka.
Cecilia H

2015-04-29 | 06:54:04

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback