Prom- Fortsättning följer

Känner mig så glad och lycklig!

Vid klockan fyra på eftermiddagen så tog jag foton med Justus, där Mellisa ställt upp som fotograf. Även Brody tog några med sin iPad och Kevin lika så. Känner mig så speciell på mågot vi, men inte så det blir överflödigt och snobbigt. Utna mer som att de är där för min skull. Det är det som gör mig så glad och tacksam!

Efter vi knäppte ett par bilder åkte jag med Mellisa och Kevin till en plats där min "bal-grupp" var. 
Kati och Hailey har jag skrivit om i bloggen förut, de är de som jag känner bäst. Även så är Luz i gruppen, hon har jag snackat med förut i skolan men aldrig umgåtts med utanför. 
Resten var Maddie, Derick och Robin som alla är nära vänner med Kati och Hailey. 
Togs en del bilder vid en sjö och på gräsmattan. Efter det kom Allison (inte min lillasyster, utan en klasskamrat till mig i teater).

(Mer bilder kommer komma) 
Vi lämnade sjön och åkte till restaurangen Saddle Club som låg fint till vid vattnet. Vi åt buffé som var riktigt got, så ptroligt nöjd över valet av restaurang.



Väl där så kom även några andra, som jag känner rätt bra, nämligen Riley, Abby, Beth, Jill och Diego. 

Det är nu som själva balen börjar, så kommer inte bli bloggning på ett tag nu, och inte särskilt mycket fotograferande gissar jag på.

Kommentarer/Comments
Agneta säger:

Så fin Du är. Kram,

Svar: Tack!
Cecilia H

2015-05-05 | 21:55:30
Mathilda säger:

Du är det finaste jag sett!

Svar: Men åh :')
Taaack!!
Cecilia H

2015-05-05 | 22:05:20

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback