Sista skoldagen

Ignorera min min, men vi tog en såkallad "rolig bild" innan, men de gick över till seriöst. Hursom helst, Detta är då jag längst fram till vänster, bakom mig sitter Cassidy, på andra sidan längst fram är Lizzy, och bakom henne sitter Franny, och bakom F sitter Rachele.
Det/den som mest har hjälpt mig detta år.
Min engelskaklass.
Känslor över att det är sista skoldagen... (Jag ocg Gaby)
Kaka/tårta som min engelskalärare tog med. 
Vanessa, jag och Karina. 
Guadalupe och jag.
Sami och jag. 

Kommentarer/Comments
Mamma säger:

Äntligen lite bilder från skolan.... Nu går tiden fort.

Svar: Den rusar med andra ord!
Cecilia H

2015-05-12 | 07:28:14
Ylva säger:

Håller med mamma. Fortsätter du sen skriva från "Sveavägens" sen i Augusti 😍😍😍

Svar: Det är min plan (Y)
Cecilia H

2015-05-12 | 23:02:06
Agneta säger:

Kul med lite bilder och sedan för Dig att titta tillbaka på och minnas tiden i USA. Kram,

Svar: Precis!
kram,
Cecilia H

2015-05-13 | 14:09:14
Ylva säger:

Bra . Måste ju få följa hur det sen blir när ni alla 3 blir samlade igen. 😍

Svar: Självklart!
Cecilia H

2015-05-14 | 01:42:26

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback