Let me introduce you...

..to farm music. 
Well, for you Americans, this is probably the most normal thing to listen to. But in Sweden the country music isn't so popular... or with other words, almost unknown. 
I never thought I would be one of those who would listen to it, but seems like I have start to...
 
Jag har visserligen bott i en stat som är känd för sin majs så inte så konstigt om det är en av de mest populära musikstilarna. Har Nebraska även
lärt känna en ny musikstil. Country mina vänner, country. 
Jag kallar det "Farm music" för låter som något som spelas ute på vichan.
Mer och mer har jag börjat lyssna på musiken nu när jag kommit tillbaka till Sverige, för känns så hemma på något vis.
Tyck vad ni vill, men detta är något som var min vardag för mer än en månad sedan.
  

Kommentarer/Comments
Agneta säger:

Inte fel alls. Kram,

Svar: Min första reaktion om det var inte detsamma som din ska jag säga,kram,
Cecilia H

2015-06-28 | 15:24:18
Cissi Pettersson säger:

Den där mashupen var ju helt underbar!

Svar: Tycker det också! :)
Cecilia H

2015-06-29 | 21:13:03
Bloggadress: http://cissipettersson.blogg.se/
Ylva säger:

Jag tror det är en generation fråga . Fler i min ålder lyssnar på country 😍

Svar: Jaha, det visste jag faktisk inte! ☺️
Cecilia H

2015-07-18 | 23:07:17

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback