Vad jag bryr mig om är att se som i slow-motion

13 dagar kvar

Har haft en otrolig dag med suveräna människor ♥
Var först och lallade runt med Valerie och Håkan (Anna och Mathilda) på Drottninggatan från 13. Vi tog sedan tunnelbanan till Slussen där vi satte oss vid vattnet och såg ut mot Djurgården och Gröna Lund.
Det var riktigt fint ögonblick som inte kommer glömmas på ett tag.
Det är sorgligt att jag inte kommer träffa de två på ett år men kommer samtidigt inte bli sista gången vi ses...
 
Gick sedan från Slussen till Stockholm Centralen och tog mig därifrån till Karin. 
Hade då grillmiddag med Karin, Samme och Bella. Gick hem vid klockan ett och fick ha en mysig middag med tjejerna innan jag åker och kommer sakna de en hel del ♥
 
 

Kommentarer/Comments

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback