Amerikansk Fotboll

 
 
 
 
 

Kommentarer/Comments
Mamma säger:

hej där; du skrev inget om hur det gick vid avstämningn med lärarna. Kanske kan man få det i ett mejl.... Sorgligt det där med luncherna; vad gäller kvalitén. Någonstans fanns det väl bakad potatis; kan ju vara ett alternativ till allt hamburgerbröd (även om hamburgarna är billiga). Jag är nyfiken på om du lyckats klura ut reglerna i Amerikansk fotboll. Det kanske inte är viktigast när man går på match .... När du kommer hem får du tanka bilen så jag slipper gå ut.... Rent ut sagt träligt väder här. Lisberth var inne en sväng igår men gick ut efter kattmat och grädde. Tyvärr verkar antalet sork eller om det är mullvadshögar i gråsmattan inte bli färre ... går man med skor med klackar så sjunker man ner för "husdjuren" är effektiva på att bygga gångar...... Kram Kram

Svar: Nej, jag fick inte särskilt mycket information vad lärarna tyckte. Det var mest bara info om vad som kommer i kurserna, så inget specifikt.

Nej, jag har ingen bakad potatis, men hamburgare finns. Äter därför ute rätt ofta, för är bättre, godare och trevligare. Får dessutom motion då jag går dit.

Jag har inte klurat ut riktigt reglerna, men jag förstår mer än vad jag gjorde innan, så är väl på sätt och vis framgång.

Haha, lycka till med de små luddisarna!
Räkna inte att Lisberth ska fånga någon, han är en usel jägare rent ut sagt...

Kram <3

Cecilia H

2014-11-10 | 10:44:12

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback