För det är fredag!!


Dagen gick så oroligt snabbt, vilket jag är överlycklig över!!
Hade Cross country efter skolan som jag alltid har och vi sprang runt på gatorna. Denna gången sprang jag inte fel, så framsteg!
Ska bli så skönt med att få sova ut och kunna umgås med vänner och familj! 
Ikväll blir det filmkväll med Chey, så är taggad!

Kommentarer/Comments
Mamma säger:

Vadå fredag I'm in love? Teatersminkning låter riktigt kul! Vore spännande att höra om astronomin, engelskan å matten. ... Pappa o jag har spelat golf i Västerås med Ulrika o Bosse. Tjejerna mot killarna och tjejerna vann givetvis. Nu i PG men inte sett Lisberth än

Svar: Haha, var tänkt sim en låttext, men ta det lugnt ;)
Finns inget intressant att berätta om engelskan och matten.... Zzz...

Haha, såklart! Bra jobbat!

Han kommer nog snart, han kommer alltid!
Cecilia Höglund

2014-09-06 | 18:39:47
Ylva säger:

Lisbeth - är det katten?
Låter som du har fullt upp.

Svar: Ja, fast det är visst en kille, så Lisbert om man ska vara korrekt.
Oh ja!
Cecilia Höglund

2014-09-07 | 10:53:29

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback