Tack och lov för det!

Gissa vad jag gjorde idag?
Något som kommer göra mig till en lyckligare människa.
Jag hoppade av Cross Country.
 
Ärligt talat, ser ingen poäng över att vara med i ett team där jag inte ens känner mig välkommen in i.
Har nu prövat på det i 3 veckor och det är verkligen inte min grej. Jag springer inte fort nog för att kunna få vara med på aktiviteter som CC gruppen åker på. Jag har dessutom ingen tid att göra läxor på då jag åker nästan direkt från träningen till musikallektionerna. Kommer hem vid 21 och det är då jag pluggar till midnatt= Ingen bra strategi. 
 Även om detta nu betyder att jag inte kommer träna på 2 månader så kommer jag fortfarande vara sysselsatt med musikalen där jag håller på att lära mig 111 sidors text utantill.
Får se vad nästa steg blir!
 
På eftermiddagen åkte jag och Zoe (en annan utbytesstudent från Österrike) med min familj och kollade på när brorsan spelade amerikansk fotboll. Han gjorde en touchdown, stolt syster här!
 
 
 
 
 

Kommentarer/Comments
Agneta säger:

Mycket bra beslut. Du kan väl ta en promenad med hundarna istället så att Du kommer ut och får lite luft och inte bara sitta med näsan över läxorna. Kram,

Svar: Självklart! Kram,
Cecilia Höglund

2014-09-17 | 17:06:35
Mamma säger:

Att ta promenad med hund på morgonen eller kvällen låter som en bra idé. Blir det golf kanske? Beror väl på om man kan låna klubbor och när vintern kommer.... Nyfiket undrar jag om du hittat någon klänning till på lördag? Och skor? Kanske tid att gå till frissan på lördagen också? råd borde du ha.... annars får du prata med pappa... Kram från Mamma som var hos frissan i förra veckan... PS.Lisberth hälsade på i söndags...och var hungrig

Svar: Faktum är att jag har fått gå med i golfteamet!
Säsongen slutar dock om två veckor men efter det funderar jag på simning... Simningen börjar i november,
Cecilia Höglund

2014-09-17 | 18:12:35

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback