Dagar som rusar förbi

Veckan är över, men måste säga att den varit riktigt trevlig!


Negativt är att min hårddisk med ALLA mina foton på har gått och dött. Känns jättetråkigt, men är fortfarande här. Hade det hänt när jag kommit tillbaka till Sverige, vet jag ärligt inte vad jag skulle ha gjort…







I vilket fall. Jag träffade min tyske vän Justus i lördags, där vi gick runt i min stads shoppingcenter för fem timmar. När Melissa sedan hämtade mig, så åkte vi och handlade mat och även tog en sväng till Starbucks. På kvällen efter middagen gick jag och bowlade med Kati, Hailey och Allison (inte min värdsyster). Säger tummen upp för lördagar!


På söndagen tog jag det mer eller mindre chill - gjorde läxor och det var nog det. 
När det sedan började bli kväll så knäppte jag några bilder och lärde Brody en del tennisskills tills det blev mörkt.
Han är RIKTIGT bra på tennis för att vara första gången, jises. 
Gick sedan och myste i soffan med Gus (Boxern).


Kommentarer/Comments

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback