Dagen i bilder

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Åh vilken toppendag det varit idag!
Först så hade vi aktiviteter i skolan, där personer från olika jobb kom och besökte. Var kul med en liten variation i skoldagen. Sedan blev det info om graduation, uch, vill inte ens tänka på att jag snart åkter hem.

Skolan slutade vid 13:30, så gick hem med Carolina under tiden. Är sommarvärme igen, så tänker på er som har tjockjackor på er där hemma, 

Vi lämnade Carolinas hus senare under tidig eftermiddag och mötte upp tennisteamet. 
VI åkte till Lincoln där vi stannade och åt. Jag och Carolina ville sitta utomhus för var vansinnnigt skönt.
De andra tyckte det var för blåsigt, så de satt inne. 
Efter middagen, som blev riktigt god sallad/pasta, gick vi med ett gäng andra i tennisteamet till ett frozen youghurt ställe där Carolina och jag delade på en smoothie. 

Påväg till nästa ställe, som var huvudpunkten med resan- arenan. 
Vi gick och såg tennismatcher, vilket var min första jag sett i verkligheten. Var jättekul.

Åkte igenom åskväder och störtregn och kom tillbaka strax efter midnatt. 
Hade en suverän dag!

Kommentarer/Comments
Agneta säger:

Vill önska Dig GLAD PÅSK med en stor påsk-kram.

Svar: GLAD PÅSK Agneta, kram.
Cecilia H

2015-04-03 | 09:26:14
Mamma säger:

Påskkramar från mamma o pappa. Tror visst att du sett vänsterspelaren McEnroe ? Gubbe nu förstås.... Kom plåtäggen fram?

Svar: Kram från mig också.
Så var nog namnet, var väldigt kul att se!
Nope, bara påskkort till familjen. Kommer väl förr eller senare,
Cecilia H

2015-04-03 | 11:49:25

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback