Katie & Ceclia

10:20 började jag skolan idag. 
Första gången på lääääänge jag fått sovmorgon. 
Åkte och käkade frukost med Hailey, Allison och Kati på Tommy's. Även Carolina och Lucia kom. 
Jag beställde en omelett med ost och skinka. 

Sedan fortsatte dagen med 25 minuters lektioner så slutade vid 3:20 ändå, som är min vanliga tid jag slutar. 
Somnade i soffan med Allison. 


Missade att skriva om helgen kom jag på! 
Lördag förmiddag åkte vi hela familjen med min värdmormor och värdmorfar som var på besök till kapplöpningsbanan där vi var i tre-fyra timmar. 
När vi kom hem, så började jag barnvakta förstår ni. 
Mina värdföräldrar var iväg på en konsert, så med åskväder utanför fönstret med eventuell varning för tornado satt jag, Brody, och Alli inomhus och kollade på film. 
  Senare på kvällen kom Carolina över. Blev film och försöka få Alli att somna. Jag spelade en sång för Alli på citat och sjöng, vilket faktiskt gjorde att hon som ade, men vaknade upp strax därefter så gav upp efter att ha läst 7 böcker och historieberättande. Istället gick vi som sagt och kollade på film och hon somnade i mitt knä. 

På söndagen så gick jag och Cafolina en promenad i regnvädret. Regnar nästan aldrig, men själv bor jag och lever i Sverige under somrarna, så ingen enorm skillnad skulle jag påstå. 
Vid klockan tre samma söndag, var det en utbytesstudent träff där det var 15 minuters info om resa hem och resten var bara umgänge. Träffade två norrmän och två svenskar, så var trevligt. 

På måndagen fick jag skjuts av Kati till skolan. Ännu en frukostutflykt. Kommer sakna Kati så mycket och våra rutiner. Kommer kännas tomt utan henne.



Kommentarer/Comments

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback