Och i samma stund så vet jag att allting har ett slut- HH

Allt går så fort just nu. Allting är så prefekt. Men dagarna går alldeles för fort.

Jag trivs så bra förstår ni. Vet inte hur jag ska förklara det riktigt.
Hade en lång diskussion med delade funderingar idag med Carolina.
Allt från med vilka vänner/bekanta som hört av sig och inte. Vilka som är sanna vänner och inte.
Tystnaden som vi båda kommer behöva överlva med för en tid framöver.
Vilka som kommer att minna oss här, är det fejk vänskap eller är det en bunt som kommer bry sig.
Kommer våra värdfamiljer komma ihåg oss som något positivt eller negativt som klev in i deras liv.
Vissa frågor vill jag inte ha något svar på. Kanske inte ens någon av dem förresten. Det är något som jag kommer få reda på om ett par månader.
 
 
 
Jag känner mig riktigt lycklig i vilket fall. Jag möter personer som ger mig energi varje dag.  De som betyder något i mitt liv. Bara att mobilen surrar till någon gång då och då från en nära vän över havet som undrar hur jag har det eller ett vykort som dyker upp ur brevlådan från en familjemedlem som skickar en hälsning kan göra dagen.  
Sådana saker som gör att jag inte vill lämna och andra saker som ger en anledning till att komma tillbaka . Idag är det mindre än två månader kvar tills jag står på svensk mark. 39 dagar kvar till graduation. 41 dagar kvar tills jag lämnar Grand Island, och det kommer bli tufft att behöva släppa taget.  
 
 
 
 

Kommentarer/Comments
Agneta säger:

C, ja detta året är ju en upplevelse som Du säkert kommer att komma ihåg resten av livet. Kram,

Svar: Jajemen, tror jag också.
Kram,
Cecilia H

2015-04-08 | 10:38:29
Mathilda säger:

Jag saknar dig ialafall<3

Svar: Saknar dig så, ses snart <3
Cecilia H

2015-04-08 | 21:53:24
Nicole Hamilton säger:

Men vi i sverige kommer ta emot dig med öppna armar, hela klassen saknar dig Cicci!! <3

Svar: Men åh, tack Nicole. Längtar efter er så otroligt mycket, ska bli riktigt kul att få se er snart igen!! Kram <3
Cecilia H

2015-04-15 | 20:16:57

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback