Park

Onsdag är det idag. 
Hade tennisträning efter skolan. Älskar tennis mer och mer. Får mer ofta till kraftfulla slag som tennisbollar som gör så jag vinner poängen, vilket nog är den härligaste känslan när tennisbollar går precis som du vill ovh lite eftervibration racquet. 

Till middag köpte de hem mat från Kentucky Fried Chicken. Jag gillar deras mat, men är alltid kul att få äta ute/ta hem mat.

Senare på eftermiddagen åkte vi alla fem till Brodys baseballträning.
Som ni vet är jag inte den personen som älskar att kolla på sporter, men när jag känner någon som spelar är det helt okej! 
Alli ville gå till en park som låg intill, så gick dit med henne en stund. 

Gick tillbaka till Brodys träning och intill finns även tennisbanor där en i mitt tennisteam spelade. Så tog en pratstund och slutade med att vi spelade match med varandra. 
Vi avslutade när Brodys träning var över och åkte därefter hem. 




Kommentarer/Comments

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback