Perkins

Firade Zoe denna morgon med att äta på Perkins. Alltid trevligt att äta ute, kommer inte bli lika ofta gissar jag på när jag kommer hem... så varför inte? 
 
 
Åkte till Wallmart eftråt med Luis och Zoe, där jag själv handlade smink inför balen och de annat. 
Balen/prom så otroligt nära nu. Är peppad, och även lite nervös.
Vet inte varför men känner mig aldrig rikigt bekväm med att var finklädd från topp till tå.
Har inga prolem med klänning till converse eller mer neutrala skor, för blir mer en avslppnad stil däremellan.
Har inte heller några problem med att bära höglklackat, tycker det bara är kul, men behöver får in en mer avslappnad detalj därmed. Men när det kommer till riktigt uppfixat hår, långklänning, finskor och allt annat övrigt som går i ett samtidigt, så blir jag av någon anledning lite harig.
Kommer i vilket fall bli otroligt kul tror jag, ser verkligen fram emot prom!

Kommentarer/Comments

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback