Tillbaka till en ny måndag.

 
 
 
 
Vaknade denna morgon 07.07 och brukar vara redo för att åka till skolan vid 07:15, så kan garanterat säga att jag försov mig, men kom inte sent eller liknande, så gick rätt smidigt ändå. Kände inte att jag hade vaknat förän efter lunch, så kan haft en riktig segstart på denna vecka. 
 
I lördags så gick jag först och kollade på vollyboll där det var en turnering i min skola. Åkte sedan hem därifrån me Kevin och hjälpte till med att laga revbensspjäll. Något som jag inte visste, men som man kan ha i är Coca Cola, för att på till en mer söt smak. VIsste ni det?
På eftermiddagen medan spjällen satt i ugnen, så åkte vi på en Road Trip, jag och min värdfamilj. Vi var iväg i sisådär tre timmar.

Söndag.
Gick vid klockan två och kollade på "Into the Woods" som är en musikal som min skola satt upp. Var en trevlig tillställning där jag träffade Zoe och Luis. Jag och Zoe gick till "The Chocolate bar" när förställningen var slut, men visade sig då att de hade stängt på söndagar. VI stack istället till Tommy's där vi mötte upp Luis igen och käkade sen lunch. 
När jag kom hem så gjorde jag Cheescake vilket först var som en "keso-cheescake". Efter vispande i något som kändes som en evighet belv smeten lite jämnare, men int ehelt slät, fast duglig Smaken enligt mig själv blev precis som jag ville ha den, så känner mi mycket nöjd!

Kommentarer/Comments
Agneta säger:

Återigen otroligt vackra bilder. Kram,

Svar: Tack Agneta!
Cecilia H

2015-04-14 | 07:51:27
Mamma säger:

Coca cola... Det är ju poppis att ha i honung för att få sötma men med Colin får man ju bra färg åxå. Du o pappa gillar ju revbensspjäll så detta kan ni ju testa framöver och låta gona sig i ugnen i flera timmar. På jobbet blommar de rosa körsbärsträden nu....

Svar: Tycker jag vi ska göra, även om inte du är största fan'et.
Cecilia H

2015-04-14 | 08:05:17
Mamma säger:

Colin= cola förstås..... Vi vill inte grilla människor...

2015-04-14 | 08:06:45
Mamma säger:

Det första körsbärsträden i Kungsträdgården börjar nu att slå ut......

Svar: Får kolla på blomningen nästa år, får bli något att skriva in i kalendern.
Cecilia H

2015-04-15 | 14:43:57

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback