Något jag kommer sakna något extremt



Frukost med Kati. Eller bara före skolan ta en kaffe. Får njuta så mycket som möjligt den tiden jag har kvar. 

Är idag torsdag, och känns skönt att det snart är helg igen. Får se vad helgen erbjuder denna gång. 

Har denna vecka inte hänt särkilt mycket faktiskt. Har blivit kallt, så tränar tennis inomhus. Skolan rullar på, har inte alls mycket läxor, så har blivit monopol med Brody och spelat Bingo med hela familjen. 
Sover mer än vanligt, vilket jag inte förstår. Har blivit upp till 10 timmars sömn tre dagar i rad, jättekonstigt. Är kanske bara för att vädret ändras, inte vet jag?

Har imorgon min första tennis tävling här i USA. Gick igår uruselt på träningen för mig, så känner mig så väldigt peppad för att tävla imorgon. Försöker hålla humöret uppe i allafall, för kan ju inte gå bra alla gånger, eller hur?

Ha en fortsatt bra vecka,
Kram, 

Kommentarer/Comments
Agneta säger:

Hoppas tennistävlingen gick bra. Trevlig helg. Kram

Svar: Ska ha den ikväll, så ska bli kul!
Cecilia H

2015-03-27 | 13:29:04

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback