Så otroligt vackert!

Skidor och pjäxor fixade vi igår kväll. 
Hjälm var inkluderat, och skidglasögon köpte jag vid siden om. 
Tog bussen till stugan och käkade där pizza. Underbart gott!
 
Vid 8 tiden gick vi alla 18 utbytesstudenter till en jacuzzi och tog bubbelbad + simmade i en utomhus pool. 

Jag gick vid 22 tiden tillbaka till rummet, och somnade rätt snabbt därefter.
 
Är jättetaggad på skidåkning idag. Jag kommer idag köra på svårare backar och åka med Alvaró (Spanien), Pascal (Tyskland), Justus (Tyskland). 
Vi fick själva med vem och vilka vi ville åka med, och de är alla tre schyssta grabbar som är redo att börja när liftarna körs igång. Känns som en toppendag framför mig!
 
 

Kommentarer/Comments
Agneta säger:

Wow, vilken bild. Kram,

Svar: Tack så mycket Agneta!
Cecilia H

2015-03-14 | 09:06:02

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback