Sommarvärme!

 

 
Helg, så underbart härligt!
Vädret är underbart, mer kan inte sägas, och fåglarna har kommit tillbaka. Även änder har flyttat in i poolen.

Sitter nu utomhus och det är stekande sol med en temperatur runt 20 grader. 
I morse beställde vi min favoritfrukost- frukostpizza. Något som jag garanterat kommer göra när jag kommit hem; vilket innehåller nästan hela kostcirkeln och lite till!
 

 
Igår var det lördag. Skulle ha umgåtts med min vän Justus, men blev ändrade planer då han fick problem med skjuts. Istället följde jag med min värdfamilj då de kollade på en ny bil, och därefter åkte vi och käkade på restaurang. 
Med matkoma resten av eftermiddagen jobbade jag på min hemsida. Den behöver verkligen uppdateras!
 
Fredag. Blev klar med mitt photoshop projekt. Känner mig nöjd över min kreaktion. Arbeter var handlade om att göra ett frimärke, och en illustration av en känd person. 
Valde Claude Monet, rätt simpelt, men fungerar.
 

På fredag eftermiddag så följde jag med min värdmamm till skolan hon jobbar på där de hade någon sorts aktivitet för barnen som går på skolan och även för andra utanför. Så Brody och Alli hoppade i hoppborg och tävlade i smågrenar där de vann godis. Även så var det ett lotteri där de delade ut priser, där faktiskt Brody vann, så där är det:
 
 
Torsdag, kvällen innan hade det varit middag och prisutdelning i simmningen, men eftersom jag var iväg med speechteamet och själv tävlade, så kunde jag inte gå. På torsdag morgon så fick jag veta att jag vunnit en titel för simteamet 2015, nämligen "Den som utvecklats mest". Min tränare hade även hållt ett tal på fem minuter hade Carolina sagt, så ska förska få tag på det, för hade ju varigt trevligt! 
Fick en troffé i form av en glaskvadrat med texten "most improved award". Jättelycklig att det blev jag!

Tävlingen i Onsdags gick rätt så bra. Jag hade ju haft mitt manus/script i ungefär en vecka, så för att ha haft det så pass kort tid är jag nöjd över min insats. Två personer i min klass gick vidare till nästa steg som är stat-final. 

 

Kommentarer/Comments
Agneta säger:

Grattis till simpriset! Snyggt frimärke. Kram,

Svar: Tackar tackar!
Kram,
Cecilia H

2015-03-24 | 07:48:20
Ylva säger:

Duktig tjej men frukostpizza har jag då aldrig sett

Svar: Då är du välkommen på frukost när jag har kommit hem!
Cecilia H

2015-03-25 | 18:25:10

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback