10 dagar kvar

Fredagar är helt klart min favorit dag under veckan, åtmistone eftermiddag/kväll/natt. 

Efter skolan så gick jag och kollade på en del tennismatcher för att stötta laget. Jag har min sista match på tisdag, som jag inte är helt säker på att jag kan vara med i dock, men idag var det visst en viktig tävling för varcity/JV. 
Så varför inte hjälpa till som en lagkamrat?
 
 
 
 
Hailey kom och plockade upp mig samma eftermiddag, och vi stack till Starbucks. Hurra!
Ett ställe so blivit ett av mina favoitställen här i stan. Alltid en trevlig stund att umgås där, och samtidigt få en energikick skadar ju faktiskt inte. 
 
 
Efter en otroligt mysig och trevlig tid Med Hailey så fick jag skjuts hem. 
Det blev kväll och jag träffade Emily, hon var i mitt golfteam, och i mitt tennisteam också. 
 Vi gick och åt mexikanskt och efter det svängde vi förbi ett litet tivoli.
 
 
 
 
Vi åkte hem till Emily efter och spelade pingpong/pingis och småpratade tills vi somnade. 
Kommer sakna henne så mycket! ♥

Kommentarer/Comments

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback