Amerikanska pannkakor

 
 
 
Blev rätt nöjd med min riktiga amerikanska frukost. Microvågsugspannkakor med blåbär med sirap och blåbär som topping. 
 
Resten av min dag idag har gått ut på packning. Börjar inse hur mycket saker jag har. Frågan är hur allt får plats?!
På min sovrumsdörr har jag satt upp en lapp där det står "disaster area". 
 No comments.
 
Ska fortsätta. Idag är det senior night (i tennis), vilket är 15 minuter där vi seniors hyllas och får ett litet pris eller vad det nu kan vara och kallas. 
 

Kommentarer/Comments
Anonym säger:

Mamma sägerVälkommen hem! Vi sitter nu i flygplanet och 20kg packning. Hem får vi 120kg + 30kg handbagage! Pappa är glad att vi fick uppgradering på planet så han får plats med benen. Nu kommer vi å hämtar hem dig! Längtar....

Svar: Så bra!
Längtar efter er, ses snart!
Cecilia H

2015-05-14 | 10:04:32

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback