Ett fint avslut.

Det är nu söndag och klockan är nio på morgonen. Riktigt lyckad natt har det varit!

Postprom var över förväntan. Det skedde i skolan och i cafeterian serverades all möjlig mat, mest snabbmat, och läsk.
I baskethallen i skolan så var aktiviteter så som sumobrottning, hoppborg, pingis uppsatt. Utomhus så var en buss placerad där man kunde gå och spela Tv-spel. I en av korridorerna i skolan satt två konstnärer och målade porträtt, och även två tatuerare gjorde "tatueringar" som kommer sitta fast i ungefär tre veckor.
Jag skaffade en sådan "tatuering" med kompass som motiv. 



Jag hade oroligt kul och var jättekul att umgås med så många vänner på en och samma plats. 

När klockan slog tre så hade en hypnotisör en show. Vansinnigt kul
Är så häftigt och lite läskigt att se hur människor kan kommunicera när de i princip ligger och sover. 

Efter showen vet slut så dekades det ut priser i form av lottdragning. Vinsterna var allt från iphads, kaffebryggare och platt-TV till pressentkort på 100dollar (ca. 1000kr). 

När allt tog slut och alla drog sig hemåt åkte jag till Tommy's och åt frukost med ett gäng av mina vänner. 
De var alla dödströtta, men kände och fortfarande gör jag det - jättespeedad.

Jag, Maddie, och Derrick åkte hem till Hailey och sov över där. De somnade i princip direkt, medans det tog en timme innan jag gjorde detsamma. Jag vaknade upp 30 min senare och har sedna dess inte kunnat somnat om. 




Jag är väldigt nöjd över kvällen, natten och morgonen.  

Kommentarer/Comments
Ylva säger:

Så fin även bakifrån 😍

Svar: Tackar! ❤️
Cecilia H

2015-05-07 | 20:26:26

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback