Fråga

Hur känns det att snart lämna din värdfamilj?

Jag bor nu med två syskon på fyra och åtta år, en mamma + pappa, en katt(unge), två hundar, en sköldpadda, och en fisk.
Framtida år utan syskon och djur runt omkring kommer bli väldigt tomt. Just nu så är det alltid någon hemma, altid ljud från TV, springande tassar eller lekande barn. 
Kommer sakna omgivningen något otroligt, även om det är rätt skönt att vara ensam ibland också. 
 
Jag kommer sakna min värdfamilj, för de är ju mina amerikanska föräldrar och kommer fortsätta kalla Brody och Alli för min bror och syster. 

SÅ att snart behöva lämna känns buttert och sorgligt, samtidigt som jag ser fram emot Stockholmslivet och familj+ vänner därhemma. En stor mix helt enkelt. 
 
 
(Melissa K. har ägandet till bilden)
 

Kommentarer/Comments
Ylva säger:

Ganska bra att ha flera familjer 😍. Snart kommer den riktiga 😍

Svar: Ser fram emot det!
Cecilia H

2015-05-14 | 01:40:17
Agneta säger:

Du får väl se till att få en hund som tassar omkring därhemma när Du kommer hem. Kram,

Svar: De vägrar fortfarande. Får bli när jag har tid och flyttat hemifrån istället!
Cecilia H

2015-05-19 | 12:58:30

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback