Graduation party!

Jag fick ha mitt Graduation party, och känns nu efteråt jättehärligt och kul!  
Var stor risk för tornado, men vädret var super!
Är så tacksam för allt min värdmamma hjälpt till att fixa, var mer än jag kunnat önska!
 
Mina föräldrr från Sverige kom igår. Är självklart väldigt roliga att träffa dem, men betyder i samma veva att jag kommer behöva lämna väldigt snart. 
Snälla, bara stoppa tiden. NU!
Jag vill åka hem, men samtidigt absolut inte. 
Finns inga ord, men så är det. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(A. Höglund har ägandet av bilderna)
 
(M. Kriz har ägandet av bilderna)
 
Tack alla som kom! ♥

Kommentarer/Comments
Anonym säger:

Många vänner att ta adjö av men förhoppningsvis besöker de Dig i Sverige eller Du reser och besöker dem. Kram,

Svar: Hoppas jag på, och finns ju facebook till en början :)Kram,
Cecilia H

2015-05-18 | 13:21:48

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback