Prom- 43 hårnålar och massiv mängd hårspray

13.00, tid hos frisören. 
Har länge funderat på hur jag vill ha det. 
Att ha håret uppe i en knut är alltid en hit, för känns som håret inte är i vägen eller trasslar sig, men vill ha något speciellt. Något som jag inte har testat förut. 

Det var tankarna innan jag var där.
Nu har jag fixat håret och känner mig riktigt nöjd!
När jag först kom dit med min värdmamma så sa de att frisören jag skulle ha var på semester. Både jag och Melissa trodde de var ett skämt. Men när den som satt i kassan fortfarande var helt seriös så kändes det bittert.
Dock så kom en annan frisör runt hörnet och sa att hon skulle göra mitt åhör istället, så gick ju rätt bra ändå!

Jag har väldigt svårt att ta beslut. Så lät frisören göra vad hon ville, men bara det var uppsatt på något sätt. 

Föst lockade hon håret och såg för en stund ut som en pudel. Men gick ju snabbt över då hon började göra en uppsättning där håret blev isatt med dessa 43 hårnålar och väldiga användet av hårspray. 


Ser lite knepigt ut på bilden, men där har ni något åtminstone! 

Kommentarer/Comments

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback