Prom- Magi som skapats redan från start

Det är något vackert med åskoväder. 
Mitt i det kolsvarta mörkret lyser himmelsslutet upp i en våg av ljusskimmer. Inget regn som duggar. Ingen vind som är stör. Bara ett avslappnande muller som inviger lördagen den andra maj. 


Det är tidig morgon och jag kan verkligen inte somna om. Det är något med mig och tidiga morgnar. Det är min tid på dygnet där jag alltid är energisk och resten av befolkningen sover bort dessa timmar. Under dessa är i vilket fall jag vanligen som mest produktiv. Resultatet av denna morgonen blev ett påbörjat projekt som ni kommer få se inom en snar framtid. Den är på sin väg, så kommer vara redo om några ynka veckor. Då har ni något att se framemot vänner!

Kommentarer/Comments
Agneta säger:

Jag är nyfiken. Kram,

2015-05-03 | 20:49:56
Ylva säger:

Jag är ju din motsats. Nätter gör mig kreativ , nyfiken på vad vi kommer få se

2015-05-04 | 21:50:46

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback