Någonstans mitt på dagen

Efter håret blivit fixat och sista saker inhandlat (naglack som matchade fingernaglarna), så åkte vi till kapplöpningsbanan. Där mötte jag Kevin, Brody, Alli och min värdmormor. Var sista loppen för säsongen, så framförallt av den anledningen åkte vi dit. Blev tre lopp innan vi behövde åka hem, där jag även skulle möta upp Justus, min balkavaljer. 


När Justus kommit och vi var innanför dörren så började jag måla tånaglarna (viktigt!). 
Sedan blev det på med smink som gick på de otroliga 10 minutrarna. 
Jag är så otroligt glad över att jag gått en make-up klass under detta år. Fick till eyelinern bra, ögonskugga i lyckad skuggning och fortsattes vidare med  olika sminkprodukter som alla blev precis som jag ville ha det. Smyckena, 
klänningen och skorna kom sedan på, och kan säga att jag känner mig nöjd och bekväm. 

Nästa steg är foton!



Kommentarer/Comments
Ylva säger:

Härligt. Undrade just när vi får se bilderna

Svar: Ja, ursäkta. Har inte publicerat förrän nu
Cecilia H

2015-05-05 | 21:44:20

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback