Ooar hela natten, Oaar hela dagen.

Jag är så arg just nu. Jag har blivit magsjuk och balen är imorgon. 
Har frusit väldigt mycket, och tror jag har haft hög feber. Det börjar bli bättre, så det är ju alltid något. 
 
Innan jag blev sjuk så umgicks jag med Lauren i två timmar. Först åkte vi till Cold Stone som är ett glassställe. Älskar glassen där men kunde inte få i mig en fjärdedel av glassen ens innan jag var mätt.
Vi tog en roadtrip och åkte lite här och var, och såg några riktigt fina platser. 
 
 
 

Kommentarer/Comments
Anonym säger:

C, stackars, stackars Dig. Hade det varit någon annan hade jag föreslagit en rejäl whisky mot magsjukan men inte bra för Dig. Magen brukar lugna sig lite med avslagen coca-cola. Försök med det och jag hoppas verkligen Du kan ta Dig till balen i Din fina klänning och allat annat som tillhör. Kram,

2015-05-01 | 11:49:15
Agneta säger:

Förstår inte varför mitt namn bara försvinner alltid.

2015-05-01 | 11:50:33

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback