Seniorprank

 
 
 
 
Vet inte hur många gånger i mitt liv som jag har drömt att något som detta ska hända.
Och den drömen blev sann. 
Jag har alltid drömt att få ta med mig husdjur till skolan. Och ja, det låter as flummmigt, men en sådan dröm jag hade som liten. Och vad hände, jo, "pranket" / skämtet som vi seniors hade var att ta med hundar till skolan
(Vi fick godkänt av rektorn att göra det), och var väldigt kul att överaska resten av skolan med det. 
 
Vid lunch var Class-day, det vill säga, en dag där alla seniors blir firade av restan av skolan. 
Vi blev serverade BBQ, och hade övning inför graduation-cermonin. 
Trevlig att träffa alla seniors på samma ställe!
 
Jag med flera behövde dock missa delara av denna övning för vi hade våran sista tennsmatch. 
Vi åkte till Kearney som är en annan stad, ca 45 min bort från Grand Island (där jag bor). Gick riktigt dåligt för mig, men var en trevlig utflykt kan jag säga!
 
 
 

Kommentarer/Comments

Kommentera inlägget här/Comment here:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?/Remember me?

E-postadress: (publiceras ej/ E-mail adress (won't be published)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback